s' 2011-02-06

Tio frågor om dig själv:

Ditt namn? - Sandra
När fyller du år? - 931021
Några utsmyckningar på din kropp, isf var? - Öronen, naveln, ögonbrynet, tungan
Vad har du på dig just nu? - Kläder ;)
Vilken årstid är bäst? - Sommaren helt klart!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - ahh du, det vet jag faktiskt inte
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Typ.. ögonen? 
Vad är du bra på? - Ganska mycket..
Vem älskar du mest på denna jorden? - Min familj, mina vänner!
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Tsm med någon 


Fem frågor om förhållanden:

Är du singel? - Yes
Gillar du någon nu? - Nejj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Nopp
Har du varit kär i någon? - Jajjemän
Isf, hur många? - Nåra



10 frågor om dina vänner:

Vem är din allra bästa vän? - Manda
Vem vet allt om dig? - Manda
Vem är roligast av dina vänner? - Alla! 
Vem är snyggast av dina vänner? - Alla! 
Vem är mest partynisse? - Diddi, Anya, Benne och Manda är inte så dålig hon heller ;)
Vem är den du helst har filmkväll med? - Manda & Benne 
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - Hum svårt 
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Går själv?

10 Frågor om din familj:

Vem står dig närmast? - Mina systrar 
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Aadå
Vem är farligast i din familj? - Pappa ;)
Vem ser roligast ut i din familj? - va?
Vem är coolast? - Jag såklart :D
Har ni något husdjur? - neej 
Vem har du mest gemensamt med? - Konstig fråga?
Vem står för underhållningen? - Får fan bli therese :p
Vem sover du oftast med? - Eftersom mina systrar har flyttat så blir det väl dem när jag är hos de? :)
Roligaste kvällen med familjemedlem? - vetej?

10 frågor om idag:

Vad har du gjort? - Vaknat, ätit, datorn
Har du varit glad idag? - Ja
Har du varit ledsen idag? - inte så
Har du gjort något bra idag? - Nej 
Vad ska du göra nu? - Tv:n
Har du gjort något dåligt idag? - Nej 
Vad har du ätit idag? - frukost
Har du duschat idag? - Noo
Är du trött nu? - Nej 
Vad händer imorgon? - Praktik :)
/ säändr

Kommentarer:
Skrivet av Therese

URSÄKTA MIG? :P Jag står väl aldrig för underhållningen? :P



Och sen undrar jag hur du plötsligt blev ett år äldre utan att jag märkte det? Sist jag kollade tittade du ut 1993 och inte 1992...

DATUM: 2011-02-06 | TID: 16:23:00
URL: http://tussilagos.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0