M' det ska va gött o leva

Halllojsan skojsan manda här igen o jaa, jag är oseriös gånger en miljon men who cares?

Nej men okej...

Hejsan!

Idag var det en riktigt helvetes morgon, jag försov mig så jag hade bara en kvart på mig att göra mig i ordning och fick sedan skynda mig på bussen och möta Anya och Fredrika på hållplatsen efter min. Första lektionen var SET klockan 8 på morgonen. För er som inte vet var SET är så är det precis som livskunskap, social grej :).
Vi fick göra en övning för att lära oss alla namn, Amanda Aprikos, Anya Apelsin, Tony Tomat, Fredrika Flannel eller något, färnkål på engelska ;) Efter det så fick vi rast. Sedan ett mattetest och fyfan på matte.. Kunde inte så mycket men jag bryr mig inte :) eftersom det inte är betygsatt och de är bara för dom ska göra grupper, ( matte på 1 år och matte på 2 år )

Efter skolan träffa jag den underbara godingen Sandra Bästis Lindblom. Vi käkade pizza och glodde film, och som ni såg i inlägget under grät sandra sönder, medan jag skratta :) Kan ju filmen utantill och har gråtit mig igenom den miljontals gånger förr.

Nu ska vi glo på en till film men först ska jag ut på altanen för ett ärende medan sandra sitter och ruttnar i soffan :)

Puss och kram skumbanan!

ops nu kom oseriösiteten fram igen. !

// mäända

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0