M' the world still spinning and im still living

Hej hej!!

Jävligt länge sedan sen sist :) Men det är så att mitt intenet har varit avstängt ett bra tag nu, och mobilen är så seg att man inte orkar skriva därifrån.
Mycket har hänt faktiskt, orkar inte berätta allt men i fredags var jag och alla tjejer på nrj ♥ i lördags var jag på tjejmiddag hos diddi :) Och i måndags, då började jag gymnasiumet! Nu går jag då alltså inte i älskade 9c längre utan, HR1D på Ester mosseson. Det är bra och kul där än sålänge, samma klass som Anya och Diddi :)!

Appropå skolan så ska mamma köra oss tre till Härlanda tjärn om en timme kanske, måste fixa mig nu.

Bästis sov här idag men hon är redan i skolan hahaha :)

Allt från mig, puss och kram

// mäända

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0