S' dags för gymnasium år nu då

idag började jag min nya skola. jag trodde verkligen jag skulle dö minuterna innan jag skulle börja, jag vågade inte gå in, vågade inte öppna dörren som ledde in till gymnasiumet. men tillslut gick jag och jennie in. vi skulle högst upp!  väl framme möttes vi av andra personer. de började ropa upp vårat namn för att se att alla var där, sedan blev de klasserna. jag har nog aldrig varit så nervös innan, men jag blev väldigt lättad och glad när jag hamna i den klassen jag ville dessutom med jennie :)
väl inne i klassrummet pratade vi lite med våra nya klassförståndare, och de sa vad som skulle hända under veckan.
sedan vid 11 fick vi äta och sedan sluta :)
OP1A är min nya klass! :D

sedan mötte jag tjejerna för att sedan dra till vår gamla skola, jösses vad man saknade det, fast man kände att man fortfarande gick där. efter det mötte jag upp bästavän (eller hon kom hem till mig) och vi babblade på som vanligt, sedan mötte vi tjejerna och stack in till stan. vi fikade med vår gamla mentor Haroula, verkligen mysigt!

imorgon är det antagligen dags för mig att färga mitt hår, ljusare brun :) bild kommer när det blir av!

hoppas ni har haft det en bra dag!

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0