S' imorgon blir det av! (Mobilblogg)

Hejsan på er :) Idag vaknade jag med manda bredvid mig (ovanligt eller?). Sedan packade vi ner allting som jag skulle ha med mig och sedan var det typ bara att säga hejdå, och fyfan vad jobbigt det är :( saknar henne redan! Men jag åkte iaf till backaplan idag, köpte ett par ridbyxor för endast 149 kronor, och det är väldigt billigt för ett par ridbyxor! De var även väldigt sköna att ha på sig :) Sedan möttes jag av en stor chock hemma hos pappa! De hade tydligen målat om huset, väldigt fint blev det :) Vi åkte även och badade och jävlar vad kallt det var :o men kanske för att jag är van vid kretavärmen fortfarande? Men imorgon åker jag iaf ner till småland och stannar där i 10 dagar <3 åker vid 8, halv 9 och kommer fram 12, så det blir nog ett inlägg i bilen :) Sedan kommer jag även skriva på kvällarna där, för jag har tillgång till mobilen i ungefär 2 timmar per dag:( hur fan ska jag klara mig? Men nu ska jag krypa ner i sängen och sova<3 Och mandabästis? Jag saknar dig något enormt mycket, jag älskar dig så jävla mycket <3 ingen kan ändra på det, du och jag livet ut eller hur? Älskar dig bigsis, mitt liv! Ingen tar din plats det kan jag lova!<3 / Säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0