S' Kreta 2009

Hej på er :)

manda fixar mat (eller ah frukost) till oss medan jag sitter framför datorn :)
tänkte lägga ut lite bilder ifrån kreta nu, haha vissa bilder är ju som de är!


flygplanet, när vi nästan var framme på Kreta


första dagen, innan vi skulle äta


när vi skulle äta


alla som var där, tyvärr fattades mikael på detta kort.


andra dagen, min bränna efter FÖRSTA dagen jag solade..


mamma tycker det smakar som Dumle, men nej det gör det verkligen inte!


jag, sebbe och mikael hittade ett ställe (Poseidon) som vi spenderade nästan varje dag på :) (mikael på bild)


på poseidon


vi var heller inte så jävla seriösa, men kul hade vi :)


en annan dag på Poseidon, mikael och sebbe shottar (jag vägrade)



så tyckte de om shottarna :)


nästa dag var det min tur att bli full, oh herrejävlar vad roligt vi hade :)


sebbe var också lite dragen!


jag och poseidon killen (full som fan var jag)


sebbe och poseidon killen


bilden säger allt...





mer bilder kommer senare!
och vad som hände överallt.
/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0