S' mobilblogg

Hej på er:) Förlåt för dålig uppdatering av oss båda, men nu ska det bli ändring på detta. Igår var jag och manda med linn och amanda och fikade, det var mys! Vi stannade där tills typ 12 och sedan drog jag och manda hem till henne och glodde film till kvart över 3 på natten. Vi somnade vid 4 och gick upp vid 1, 2 :) sedan stack vi till tilda och var där en liten stund<3 Sedan gjorde jag och manda jättego mat,mys på det :) Nu sitter jag och manda och väntar på att få pengar av hennes mamma, sedan drar vi till tilda och lämnar en film, sedan kanske det blir att hyra en och ta det lugnt. Jag måste även packa inför vedbände på fredag! Men jag bloggar varje dag där, eftersom jag har tillgång till mobilen på kvällarna:) Men jag skriver mer sedan<3 /Säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0