M' godmorgon godmorgon!

Jaha, fick lite dåligtsamvete när jag kollade på bloggen och jag skriver ju aldrig :o. Men men, sitter i skolan på datakunskapen och vi har ingenting att göra? Anya åkte till Sri Lanka imorse :( kommer sakna henne. Men Fredrika räddar mig i skolan :D hon sitter här och är koncentrerad på någon hemsida :) msn för att vara exakt. hoppas lektionen är slut snart för ska köpa varmmacka, skit sugen!
På söndag blir det julmat hemma hos syster ;) mys.

Men nu orkar inte jag skriva mer, kristina glor på mig :(

// mäända

Kommentarer:
Skrivet av Anonym

hej, fin blogg du har, kolla gärna in min

Kram/A.<3

DATUM: 2009-12-10 | TID: 16:48:20
URL: http://alfayadh.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0