s' 2 veckor kvar till jul :)

Har inte haft tid att blogga idag faktiskt. Imorse blev det stressigt för mig, för först skulle jag ut med Figo och sedan sticka till Vårdcentralen för att kolla till mitt knä. Skulle vara där halv 11 så var inte att gå till skolan på morgonen. Men när jag väl var där frågade läkaren mig massa frågor om allt möjligt och tittade på mitt knä osv. Sedan fick jag ta blodprov, usch på det. Blev väl sammanlagt 5 rör de fyllde eller något, fyfan vad äckligt.. Menmen nu är det iaf gjort och om tre veckor får vi reda på blodproven. Sen blev det bara att åka till skolan, varför vet jag egentligen inte men aja, glodde film på engelskan bara och sen hade vi matte, sooft (;
Blev att skynda sig hem för att gå ut med Figo och möta Manda. Sedan kom Virre, Oliver och Liam och hämtade Figo.. Känns helt tomt nu men ändå skönt ;)
På kvällen har jag bara varit med manda, hjälpt henne att plugga lite och nu ligger jag här i min säng helt död och ska strax sova, börjar trots allt 8.15 imorgon, usch på det. Men det blir säkert film då med så det är lugnt :) Slutar 12.40 så ska väl egentligen inte klaga? ;)

Aja jag kanske hinner skriva ett snabbt inlägg imorgon innan jag sticker till skolan, jag får se när jag går upp :)

Godnatt på er!

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0