s' bästis som databord

hallu :)
nu var det äntligen lov, fan vad jag har längtat efter detta!! Aja min dag började med att jag stack till skolan och var där i 45 min, fan vad lönt att vara där liksom. men aja, sedan stack jag till sjukgymnasten och skulle komma tillbaka i januari igen? fattade ingenting men aja får hoppas på att hon har rätt :) sedan mötte jag upp manda och diddi så stack vi till frölunda torg och handlade julklappar. Så nu har jag inte alls många presenter kvar, fan vad gött. För en gång skull så är jag i tid med de! :D
Efter frölunda var Diddi tvungen att åka hem för hon ska till motala den ungen :( men hon kommer tillbaka på söndag tror jag och det var väldigt bra för henne <3;)
Jag stack hem till manda och vi fixade iordning oss och åkte till Pizza Hut, fyfan vad mysigt det var. Mycket skratt! Och nu sitter vi i mitt rum och ska snart röra oss hem till manda, för jag ska sova där :) har även manda som databord, haha asbra ju! ;D
imorgon blir det nog att handla klart resten av julklapparna :)

Ha en fortsatt bra fredag!



/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0