s' fjärde advent

förlåt för dålig uppdatering, men har haft fullt upp att göra hela helgen. Igår stack jag och manda till Allum och köpte resten av julklapparna och sedan var vi bara hemma hos manda och tog det lugnt. Idag hade jag tänkt att åka till stallet men fick tyvärr hinder.. :/
Imorgon blir det att jobba igen då, härligt att pengar kommer in till mitt kort (a) Så det kanske inte blir någon blogg imorgon, för jag kommer antagligen vara jättetrött när jag kommer hem och jag ska upp jättetidigt imorgon usch.. men får väl hoppas att jag orkar.
Det är redan fjärde advent idag, herregud vad veckorna har gått fort. På torsdag är det redan julafton!!


Aja men nu ska jag gå och lägga mig.

/ säändr







Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0