s' Friheten är ditt vackra namn

Att jobba tar på ens krafter. Har ju då jobbat hela dagen idag och det blir att jobba imorgon också, men känns gott när man ser på kontot i nästa månad :) Det har ju kommit mycket snö också, så det var jäkligt kallt på jobbet eftersom man får gå ut och in hela tiden. Men jag fixade det!
Imorgon efter jobbet måste jag köpa klart de två presenter jag har kvar, min lillebror och min äldsta systerson. Vet ju vad jag ska köpa så det tar ju inte alls lång tid, för jag har en annan sak jag måste fixa, undra vad det kan vara? :)

Men det blir snart att gå och lägga sig, är hur trött som helst och vill bara krypa ner i min säng!

Godnatt!

aldrig har jag kunnat le så äkta som jag gör nu!

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0