s' GOD JUL ♥

Först och främst vill jag säga god jul och hoppas på att ni får en mysig jul ♥
Jag ska strax fixa iordning mig för vid ett,två kommer min syster, min mormor och Karolina hit, så detta året är vi en liten familj :)
Igår hade vi också en liten julafton, då drog sig jag, mamma, Lenny, Karolina, Therese, Mormor, River, Johan och Cissi till Landvetter där Virre, Stefan, Oliver och Liam bor :) Åt god mat och fick lite julklappar :) En så länge är jag nöjd iaf :)

Men nu ska jag börja fixa iordning mig, jag har laddat kameran, så hoppas på att jag hinner lägga upp bilderna ikväll!

Julklapparna ifrån idag och imorse!

Igår fick jag SIBA presentkort på 300 kronor av Virre och Stefan.

Fick även ett kort på Oliver och Liam av de!

 

Idag fick jag Björn Axen hårsprayen och vita knee highs! :)

 

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0