s' minidator

sitter här och ska strax krypa ner i min säng och sova :)
men funderar även på vad jag önskar mig i julklapp, och hittade en annorlunda men ändå en snygg minidator som jag behöver då min laptop är en spricka i så jag knappt ser något. Då eller ah min syster sa att jag kunde ösnak min presentkort ifrån SIBA ifrån både mamma&pappa och sedan låna hennes kort på SIBA så jag kör på avbetalning i några månader så jag betalar en del själv också :) Tyckte det var en bra idé men jag undrar vad mina föräldrar tycker om det, men däremot vet de att jag behöver en ny dator då jag gör massa skolarbeten på datorn. Och 2 990:- för en minidator är ju inte så himla farligt heller :)
Aja får väl se vad de säger på julafton!


visst är den snygg? :)

men nu tänkte jag gå och lägga mig!

Godnatt!

/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0