s' om drömmen ändå vore sann

är stressad, på lördag är det en vecka kvar tills jag ska kunna en låt utantill. Jag vet inte hur jag ska hinna med allting, för jag hinner knappt träna på låten eftersom jag ska handla julklappar, vara i stallet och fira jul överallt! Men jag får hoppas på att jag lär mig den snabbt för annars vet jag inte vad jag gör..

Aja skit samma, just nu ligger jag hemma och ska strax käka frukost och titta på tv :) Sedan blir det säkert att träffa manda!
Igår var jag då i stallet, fast longerade honom då jag hade ont i mitt knä. Men det gick jättebra :)
Imorgon blir det att handla julklappar och gå till sjukgymnasten och imorgon får jag äntligen JULLOV! Fan vad underbart det kommer bli. Dock ska jag jobba nästa vecka, men det är pengar som jag behöver så vad gör det? :)

Men nu måste jag få i mig lite käk! Vi hörs efteråt.

/ säändr














Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0