s' önskelista?

Har precis varit ute på en kvällspromenad med Figo :) Och jag har även gjort klart svenskafrågorna som är till provet, mycket bra gjort tycker jag :) har inte gjort så mycket idag, min arm är helt död, kan knappt lyfta den *snyft*, men jag var iaf med manda lite, vi eller ah manda gjorde mat, good fast jävligt stark, undra vad som hände manda? ;) haha..
jaja imorgon blir det först skolan vi ska gå till stadsbiblioteket om jag har fattat det rätt? aja kan väl vara roligt .. eller inte.. sedan blir det att åka hem till mormor och hjälpa henne med att ta upp hennes tomtar och sedan till tandläkaren :o usch på det!!!
men det överlever man väl får man väl hoppas på ;)
snart är det även jul och jag har inte alls mycket på min önskelista, vadfan kan man önska sig liksom?
har inte heller någon aning om vad jag ska köpa till de andra, har bara två personer som jag vet.. hum fy vad jobbigt..

får väl krypa ner i min säng och fortsätta plugga eller tänka ut vad jag ska köpa till alla? andra valet lätt faktiskt bäst (a)

aja godnatt!

/säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0