s' ska jag eller inte?

Hallu igen.
Sitter i min säng och ska strax lägga mig. Idag fick jag iaf färgat mitt hår *äntligen* och sedan kom min syster och Staffan hit, åt pizza som mamma bjöd oss på *mums* och sedan satt vi mest och snacka! :)
efter det stack jag hem till manda och titta lite på tv, så hela söndagen har varit riktig mysig (Y)

sen har jag fått frågor om hur jag ska göra efter att jag har opererat mig? själv vet jag faktiskt inte, självklart saknar jag fotbollen något enormt men jag vet inte om jag har tid till den? om jag riktigt vågar göra så mycket med knät efter det?
som tur e har jag ju tid att tänka över vad jag vill göra, men det är mycket tankar i mitt huvud just nu..

men måste jag sova, jag börjar iof 10.20 men jag har inte sovit bra på ganska länge så aah :)


mina nya skoor :) undra vad jag ska ha de till?

/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0