s' snart jullov :)

Godmorgon på er :)
Sitter här i min säng och har precis ätit frukost. Ska strax dra mig till skolan usch på det efersom jag har en långdag idag..
Bussen går om typ en kvart och jag ska bara sminka mig, undra om jag hinner bussen för jag känner mig så otroligt seg idag faktiskt.. Vem gör inte det på måndagar haha?
Efter skolan blir det att träffa manda en snabbis sen blir det att sticka till högsbo där min syster bor och hälsa på henne :) Ska hitta någon låt som jag behöver, hum undra till vad? ;)

Men nu måste jag skynda mig att sminka, jag skriver ett inlägg när jag kommer hem ifrån Therese!

Denna parfym önskar jag mig också! DKNY, är det bästa märket enligt mig ;)

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0