M' aj som satan där gick jag på skatan på gatan

Jag skrev ett inlägg nyss men de tycks ha försvunnit? Jag fattar ingenting :( men iallafall, kom nyss hem ifrån Stannum. Bussarna slutade gå så Min Systers kompis kom och hämta oss, myys! Imorgon blir de upp och dra till sandra direkt för hon slutar tidigt. Måste sova nu ha de bra tills dess. Puss på alla

Förlåt för riktigt dålig uppdatering! Men jag kom hem nu ifrån sandra, jävla buss står helt fel och den kom aldrig satt på hållplatsen i en timme! Så min systers kompis fick hämta mig och sandra i stannum. menmen! hände inte så mycket idag händer la mer imorogn. och herregud ögonen går i kors måste sova! pusshej

Andra delen e förra inlägget. men usch nu sover vi puss


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0