M' im baaaaaaack!

Inte skrivit på jävligt länge men kan ju fan inte skriva på Sandras data, jävla laptop!! Men när jag är hos sandras pappa sen då kan jag skriva för han har en vanlig hederlig älskad data! Gud va jag tjötar ;) men ni har saknat mitt tjöt det vet jag om :)

Igår vare röj hos manda b, rätt mys men rätt tradigt, fick något att göra när Sofia gumman däcka hahahaha, dusch och tandborstning ;) Sedan hämtade mamma oss och körde oss hit hem till sandra så vi var hemma 10 över 1 :) Vodka finns det kvar så när ska den drickas? Blir det idag? Imorgon? Söndag? Det är frågan bara Sandra kan bestämma hahah. Herrejävlar jag är bakis men man överlever ;) Ha de gött så skriver jag sen puss puss på era goa rumpor




Här har vi en underbart vacker bild på dessan fjortisen :)

// määända

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0