M' röka bör man annars dör man :)

Nu ska jag dra mig ut och röka och sedan gå och lägga mig. Blir att vakna tidigt imorgon, runt 12 haha. Skriver ett inlägg då iallafall så får ni hålla tummarna för ett inlägg från sandrapandra :) Här har ni en liten lista (a)

Humör: trött
Plus: Vädret och bästis
Minus: min bh :O
Kläder: svart tubtopp, jeansshorts
Frisyr: uppsatt halva dagen, nersläppt andra halvan :)
Låt: beautiful
Händelse: stannum <3
Planer: gå och lägga mig!
Drog: Sandra :)
Måste: röka !
Saknad: tjejorna :(
Önskan idag: bada bada bada
Ser fram emot: lördag (L)

puss och kram skum banan!



love love love

// mäända


Kommentarer:
Skrivet av aeew

Usch inte bra att röka haha :)

DATUM: 2009-07-03 | TID: 18:18:11
URL: http://Http://www.tittahit.devote.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0