M' so much to do, so little time

Hej hej bloggen !

Nu är jag äntligen framför datorn och skriver på bloggen som börjar gå i konkurs haha. Sandra sitter här brevid mig, bakis men glad :) Det har inte hänt så mycket dessa dagar utom igår då Sandra blev packad och shotta vodka, jag var riktigt förvånad kan man säga. Gothia cup har börjat nu också, vilket betyder snygga norskar i skolan, mums! Men här kommer lite bilder från lite olika dagar, enjoy ! :)



Syskonkärlek, huh?



Nattcigg med bleka ben :)




Cigg på Sandras balkong, i fredags tror jag (L)












Jag och Sandra var barnvakt för hennes systersson på universeum ! :)

Nu tjatar Sandra om datorn haha :) Vi hörs senare, ha de bra sötnosar

// mäända


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0