M' what i like about you

Hej hej!

Var på Ica maxi med mamma och syster förut, alltid lika host kul! Efter det så stack jag hem till manda, där jag träffa sofia, mattias, mikael, jennie, emma och emelie
Mys. Kom hem runt 12 och har tittat film sedan dess. Just my luck blev det även om man sett den ungefär tusen gånger. Men är man lika klumpiga som dom i filmen är de rätt kul att titta på (a)




Imorgon har jag inga stora planer, funderar på att städa mitt rum, men de är tveksamt haha.. Annars vet jag inte vi får se, ta dagen som den kommer liksom..

Nu ska jag iallafall gå och lägga mig, men blir nog en cigg först. Hoppas ni haft en bra kväll för det har jag. Pussokram!

// mäända

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0