S' Grattis syster!

Först och främst vill jag säga grattis till min syster som fyller år idag! hoppas du får en underbar dag <3
Jag sitter här på kontoret och jobbar, har precis varit ute och  lämnat lite lappar, fick även skriva de och så.. Bättre än ingenting iaf :)
Igår var det riktigt mys med alla :) Jag och bigsis badade som bara den! haha
men idag blir det Göteborg, för först ska jag till min syster och fira med henne sen hoppas jag att jag träffar bästis annars blir det väl att sova (aa)

Humör: Trött och sur
Plus: Att få komma hem till Göteborg idag
Minus: Jobbet
Kläder: Jobbarkläder
Frisyr: Uppsatt i en bulle :)
Låt: Någon som Ingemar har nynnat på...
Händelse: GÖTEBOOOORG! <3
Planer: Att väcka bästis snart :)
Drog: Ingen speciell just nu men manda saknar jag allt (A)
Måste: Komma till göteborg.
Saknad: Kärlek.
Önskan idag: att få sluta jobbet
Ser fram emot: helgen (L)

skriver ett roligare inlägg sen ist, är för trött/sur för att ens anstränga mig så det blir ett konstigt inlägg idag!

/ Säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0