S' I can see you in my eyes.

Godmorgon på er :)

Sitter här på kontoret och har precis jobabt lite, helt själv och grejer! haha skulle nästa kunna gissa att jag såg rolig ut haha, stod och tvättade ett golv.
snart ska jag väl följa med ingemar och jobba med honom, eller som vi brukar när det är lite kvar, åka runt och fjanta oss.
idag måste jag vara hemma klockan halv 5, väldigt roligt.. för mamma har damp på mig för en sak som hände igår haha (aa)
men idag åker hon även till ödsmål, ska bli så jävla gött så det inte är sant :)

men nu ska jag gå in till ingemar och störa honom hihi (aa)

bilden på min nya tungpiercing som jag har fått utav bästis kommer inom några dagar, antingen idag eller imorgon, det kan jag lova :) tack bästs ♥

ha en fortsatt bra dag

/ Säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0