S' inte långt kvar nu

Godmorgon på er!

Vaknade vid 10 av att bästis var stressad. Jag var så snäll att jag körde henne med moppen till linn för att hämta hennes skor och sedan hem till henne för att hon ska kunna sminka sig. Sedan när hon var klar körde jag henne till Lundby gamla kyrka. Så nu sitter jag här helt död i soffan och ska snart hoppa in i duschen.
Igår så köpte jag ett smycke till min navel, bild kommer ikväll :) sedan åkte jag och bästis hem till amanda b och mötte tilda, linnea och sofia där, vi tittade på Patrik 1,5 :) Själv tyckte jag inte filmen var så bra som alla har sagt, men den var helt okej!
Idag har jag inga planer, utan det som händer det händer haha :) Nej men jag ska nog möta upp bästis sen och vara med henne :)
 
Men nu ska jag duscha,
ha en bra dag!

/ Säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0