S' livet är en fest ♥

Hallå :)
Sitter här i sängen med bästis, fast hon kollar tv och jag sitter framför datorn :)
Jag har precis fixat pannkakor till henne, jag tyckte inte om de så mycket men hon verkade gilla de haha!
Idag har vi inte gjort mycket, vi vaknade vid halv 2 och gick upp vid 2 sedan fixade vi pannkakor och sen har vi varit ute i cirka 10 minuter :)
Ikväll blir det ut med alla och kanske dricka, om jag & manda får som vi vill, haha.
Men till helgen ska jag iaf till pappa, ska faktiskt bli rätt så skönt, sista dagarna innan jag åker till Kreta iaf :)
Jag är då borta i två veckor, men jag ska försöka skriva så ofta jag kan, men ska sola och bada mest iaf haha (A)

Men nu ska jag börja göra iordning mig, måste fixa håret också :O



snart åker jag till Vedbände också, är där i 10 dagar!
gud vad underbart!

men ni får ha en underbar dag så skriver jag säkert ikväll :)

/ Säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0