S' timmarna går för fort.. :(

Hej på er!
Sitter hemma hos bästis, snart är det dags för mig att gå hem och sova, eftersom vi åker klockan 3, halv 4 inatt :( usch vad hemskt att vara borta ifrån vännerna i två hela veckor.
Manda hjälpte mig att packa idag, eftersom jag inte kan det (a) sen hämtade vi min syster med moppen på henne jobb, jag fick först köra henne hem till mig, sedan hämta bästis vid gamla kyrkan. haha min syster är helt sjuk i huvudet, försöker köra moppe och så hahaha! men hon ska iaf få låna den när jag är på kreta :)
jag och bästis åkte hem till henne för kanske två timmar sedan, och självklart började det att regna så fort vi gick utanför dörren :( men sedan blev det tacos, så vi var iaf nöjda (a)
sen fixade jag hennes ögonbryn och hon fixade lösnaglar på mig :) snart ska vi äta chokladpudding MUMS ;D
men det blir väl hem vid 10, 11 någon gång där .. men jag ska iaf försöka skriva några dagar jag är på kreta, men jag lovar ingenting :)
men ett inlägg blir det ikväll, det hoppas jag på iaf, men annars får ni ha det så bra och ta hand om er :)




mandas cam är rolig :$



manda bästis jag kommer sakna dig så jävla mycket så det inte är sant.
men lova mig att ha roligt nu, skäm inte ut dig för mycket (L)
jag älskar dig, vi två livet ut!

/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0