S' you never walk alone

Hejsan pa er!

Har e jag i varma kreta, sjukt underbart iaf :) Fast jag langtar faktiskt hem, men jag kommer ju hem om typ 14 dagar :)
Det har inte hant sa mycket dessa 2 dagar, flygresan gick jattebra, inga forseningar eller ngt, bussen till hotellet gick bra forutom att han som korde inte sa att vi var framme, det var tva olika hotell men det visade sig att det var pa samma stalle. men men :)
idag gick jag upp vid halv 9 (alltsa halv 8 i sverige :o), gick och kakade och sen gick ner till stranden. vi kopte en madrass till mig och jag e ju alltid sa javla smart som ni alla borde veta i detta laget, sa jag och sebbe tog vara madrassen och simmade ut och solade. och vem ar det som e sa smart och bara smorjt in mig en enda gang pa ryggen och solar bara ryggen under den tiden? jo det e ju lilla sandra, sa hennes rygg e brun men inte hennes mage, valdigt fint tycker jag (a)
men det e ungefar 30,35 grader pa dagarna och 25,30 pa kvallarna, 36 grader i vattnet ocksa sa jag klagar iaf inte ;)

jag har redan kopt; en vit keps, en vit troja och en rosa navelpiercing (a)

just det! jag och lenny ska tatuera oss nar vi kommer hem ifran kreta, jag fick for mamma men maste bara dolja det for pappa :)

men nu ska jag satta mig vid baren och ta det lugnt ;) alldeles for varmt har inne!

ni far ha det sa bra, sa ska jag uppdatera er mera under veckan det kan jag lova!
manda jag saknar dig sa jag haller pa att do, men var inte orolig jag lever iaf (L)(L)

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0