E' emma är "bäst".

Haallåådäär, Emelie här! Vi sitter hemma hos Amanda och chillar på hennes altan, vad gör ni en kväll som denna? :) Idag åkte jag in till stan med Emma medan resten åkte till Mölndal en snabbis, sega är ju bara deras förnamn! Amanda pratar med Sandra i telefon och skulle precis skriva ett blogginlägg, men jag tog datorn hihi.
Är hur seg som helst idag för jag saknar min älskling! Helt deprimerad, stackars mina vänner som får höra mitt gnäll hela tiden.. Men å andra sidan, jag sitter här med världens goaste tjejer så klaga är det sista jag ska göra!
Amanda B sitter här bredvid mig och glor, någon som vill ge henne en kyss på dirr? Jennie sitter och plattar håret, och Linnea och Emma tjötar därute. Ska snart dra mig hemåt och soooova, dagarna går fortare då vetni.
Sandra hälsar till mig nu, hoppas du läser detta för jag hälsar tillbaka :D Eller borde jag säga "I say hello to you too?" höhö I hear you.
Nu kom Emma också den lilla parasiten, tror att hon kan dansa å såååååånt. Jag tror jag går. Haha, nej jag skoja jag älskar min lillasyster, lilla fisen har ju kille och allt nu. Hon börjar växa upp, inte får barn vara barn länge inte! Amanda har ju svenska2 eftersom jag behövde läsa högt för henne...
Förresten, Linn och Mathilda läser ni? Hur har ni det, vi saknar er faktiskt här hemma! Hoppas ni lever och inga mer trombar nu, hihi. Jag ser Linn framför mig i en tromb, det är ju ingen tråkig syn haha!
Amanda har likadant armband som Brüno, kolla reklamskyltarna på busshållplatsen. Ja, hon skäms och hon borde.
Emma sitter och fiser som en gny, vi käkade pizza förut, muuums. Plus att vi käka donken förut, ja jag har ju "tagit tag i det" haha eller inte.
Amanda klagar på att jag babblar på som fan, men jag väntar och vad ska man göra? Och fan vad jag hatar att vänta, mitt tålamod är sämst.
Jag är rätt sugen på kokosbollar nu, men vågar inte fråga Amanda B om vi får baka.. Hon ger sig alltid tillslut, men det efter lite damp ;)
Nu sitter Emma, Jennie och Linnea här och läser vad jag skrivit. Jaaahopp, och Amanda B "mamma" langar maten på dirr.
Nu orkar jag inte mer, peace out lovers and haters! Saknar min blogg lite faktiskt, men näe bara stundtals. Puss och kärlek till alla mina vänner!



Bild från balen, saknar!

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0