M' pepole get ready now, we gonna rock the world

Medan Sandra sliter på jobbet sedan 7 imorse har jag legat i sängen tills för en halvtimme sedan, och de enda jag hunnit med är att röka morgonciggen, få post från estermoseson där jag börjar i höst och ätit våfflor och ännu en cigg (a) jävla skorsten haha Idag har jag inga direkta planer, undvika den stekande värmen borde vara ett men vafan svensk sommar brukar ju bestå av regn så man ska väl passa på medan man kan :). Blir åka till sillvik på onsdag myspys ♥  Utan Sandra då men jag måste faktiskt till sillvik och vi ska ändå dit i helgen så haha :)

Smsade lite med diddi förut också och hoppas du mår bättre snart gumman
 ♥

Men nu blire ut och käka jordgubbar och steka, ha de bra så skriver jag mera sen!




Mitt allt <3
Från vänster; Amanda, Mathilda, Jennie, Jag, Emelie, Jennifer och Linn.
Älskar er tjejer !
// mäända
 

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0