M' you are beautiful to me, you´re everything

Gick nyss upp i sängen, inte sovit ett piss inatt och ingen aning om varför. Men jag är pigg ändå!
Ikväll blir de sillvik med några brudar, mys
Ska nu snart fixa mig och göra frukost men jag orkar inte sitter jävligt gött här haha.

Såg emelies kommentar om min rubrik och designen och hon som fixat den hon är bäst på sånt, vill du köpa kostar 100 kr (a) haha, jag får gratis kompis pris ;)

Nej men nu ska jag försöka sluta vara oseriös och gå ut och ta en cigg och lukta på blommorna :)

Fan oseriöst där igen, jaja pusshej!




här har vi sötingarna mathilda och emelie :)

// mäända

Kommentarer:
Skrivet av emelie ♥

hahahah ditt offer! ♥

DATUM: 2009-06-30 | TID: 13:46:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0