S' för inatt är det du, är det jag ♥

jag har precis duschat, har varit med bästis hela dagen! massa mys på det :) imorgon börjar jag jobba igen, och jobbar sen också så det kommer bli jobbigt, men vad gör man inte för pengar? :) jag har bara en vecka kvar sen börjar äntligen mitt sommarlov!! efterlängtat som fan kan jag ju säga då. men om två veckor åker jag till kreta i två veckor så känns lite tråkigt att inte kunna träffa vännerna så mycket. men man får ta vara på tiden :) på torsdag fyller även min syster år så måste köpa present snart, så ska tvinga med manda till stan på tisdag :)
nu ska jag snart sova, ska upp tidigt imorgon!

Sandras outfit;



- Gul tröja ifrån Spanien
- Svarta shorts ifrån Gina Tricot
- Svarta skor ifrån förra året

Mandas outfit;


- Blått linne ifrån Gina Tricot
- Shorts ifrån Ginatricot
- Svarta flippflopp ifrån Åhlens

/ Säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0