S' här kommer han med sommaren

Har varit ute hela dagen idag, ändå skönt väder så kände att jag borde passa på innan det försvinner.
Idag har jag faktiskt känt mig rätt så glad än vad jag brukar så kändes skönt! att äntligen få koppla av
och bara kunna skratta.
Ska snart gå och lägga mig, för ska upp tidigt imorgon och sedan åka till GÖTEBORG (L)(L)


Att få bort skiten, det är det enda jag begär. Snälla få bort det jag vill inte ha det såhär.
Jag har blivit en annan person sen för nåra dagar sen, någon starkare på något sätt,
jag försöker glömma det förflutna och titta på de dagar som har varit de bästa i mitt liv.
Men en sak saknar jag.

Godnatt!

/ Säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0