S' Jag är 15 år och gör vad jag vill

sitter här helt död på pappas kontor och väntar på att vi ska äta, jag håller på att dö! Jag kan ju säga att det inte är så speciellt roligt att jobba i denna värme, men sen när jag kommer hem ska jag antagligen gå upp till sjön, ringa bästis och sitta där ett tag, mys på det :)
det är två långa timmar kvar, men jag och han som jag jobbar gör det roligt den sista timmen, vi vill att tiden ska gå fort så vi åker runt i hans elbil över hela området och vips har det gått en timme och vi har inte gjort ett piss (a)
Jag fick just reda på att den veckan jag åker till Kreta ska jag komma på måndag eller tisdag och hjälpa till.. Inte så speciellt roligt eftersom jag trodde jag fick börja mitt sommarlov nästa vecka, men icke! Men visst jag får ju pengar så jag klarar nog en dag då :)

Men ni som inte jobbar, sola lite för mig och ta vara på solen!

/ Säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0