s' bara att vänta

Förlåt, för att jag inte skrev något igår men jag hade ingen ork för det :) Men igår fick jag iaf reda på att jag fick VG på vård och omsorgs provet, så det räddade hela måndagen!

Idag var det skola som vanligt, skit segt verkligen men jag klara iaf av den. Efter skolan stack jag och mötte upp manda som hängde med mig till läkaren. Läkaren höll på att känna och vrida på mitt knä, usch vad äckligt det var men jag klara iaf av det. Men hon bestämde att det skulle bli titthålsoperation.. Men när vet jag inte ännu, men jag hoppas på så snart som möjligt.
Men imorgon är det iaf sovmorgon till tio över 9, göött som fan (Y) Det gillar vi, sen slutar jag 10 över 2 och då blir det att plugga, eftersom jag har ett prov på torsdag och jag har inte ens börjat plugga (a) Ska faktiskt börja lite idag hade jag tänkt då jag faktiskt inte är så trött..

Men vi hörs imorgon, det kan jag lova.

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0