s' nöjd!

Ligger i min underbara säng nu och ska strax sova men tänkte slänga in ett inlägg innan :)

Har inte hänt så mycket idag faktiskt, jag och manda drog till Frölunda torg och titta lite där, det har verkligen blivit jättefint där! Sen har vi bara tittat på TV:n hela kvällen, riktigt skönt faktiskt!
Imorgon kommer min efterlängtade lön, fan vad gött! Då ska jag se till att handla allting jag behöver och inte försöka köpa något onödigt, undrar om jag klarar det? Har även kommit på att jag måste köpa skor innan december månad också, så jag hoppas verkligen att jag hittar allting imorgon (Y)
Börjar även 8 imorgon, det är seegt. Så tar bussen vid halv 8 ungefär :(

Aja ni får ha en underbar kväll för nu måste jag sova!

/ säändr









Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0