s' Sometimes I wish I were you

Sitter hemma hos pappa med manda :) Vi sitter och väntar tills vi ska få maat!
Igår så jobbade jag, min sista dag.. Stack till jobbet så jag var där ungefär vid halv 8, fick inte göra så mycket eftersom hon tyckte att jag hade varit så duktig på de andra dagarna så jag kunde ta det lugnt :) Så min handledare skrev på mina papper, alltså omdömet vad hon tyckte osv vid 10 ungefär och sedan fick jag sluta, riktigt sköönt faktiskt :)
Stack till Mandas skola sedan vid 1 för att möta upp henne, träffade Anya och Diddi (L) Sedan så stack jag och Manda till Ytterby och var där ett tag :)

 

Idag sticker vi antagligen hem till Göteborg igen vid 7, för jag och manda ska passa lillebror först för att pappa&maja ska sticka på ishockey :) har inga direkta planer idag, vi får allt se vad som händer (:






/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0