s' uppe med tuppen..

Godmorgon

Vaknade vid åtta ungefär, helt död hela min kropp var helt borta! Följde manda till busshållplatsen, sedan stack jag hem.. Strax ska jag göra frukost till både mig och mamma, eftersom mammsen är sjuk så tänkte jag vara lite snäll :) Sedan blir det nog stallet och ta hand om Starlight :) Efter det blir det nog att åka till Mandas skola, fast det beror på hur mycket klockan är då (:

På fredag är det även min sista dag på min praktik, sedan blir det tillbaka i skolan. Dessa 4 veckor har ändå varit roliga, men samtidigt jobbiga, stressigt ibland men man överlevde iaf :D

Men nu ska jag göra frukost, jag håller på att döö!!


saknar!

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0