s' vad skulle jag göra utan dig?

Förlåt för lite dålig uppdatering men var faktiskt inte hemma igår, för direkt efter skolan stack jag och mötte manda på Backa plan, shoppade lite (Y) Handlade "bara" en mysig tjocktröja, tre linnen, hårfärg, leggings, strumpos och mössa (a) Efter det så åkte vi hem till manda och pluggade lite, eller ah hon pluggade jag pallade faktiskt inte.

Idag var det skola som vanligt, hatar verkligen torsdagar! Att ha engelska två gånger på en dag är fan inte roligt asså, usch på det. När jag hade slutat och väntade på tvåan så blir det självklart något fel så två brandbilar, två trafikledarbilar och en polisbil kom ;o så det blev att gå till brunnsparken, mindre roligt. Sen har det faktiskt inte hänt så mycket, varit med manda hela dagen, gjort god mat och lite sådant (:
Imorgon är det iaf en go dag, slutar tjugo i ett och har tre lektioner, ÄLSKAR fredagar!

Men nu ska jag faktiskt sova, är sjukt trött.

 

/ säändr





Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0