s' star

hejsan

sitter här och kom hem för kanske en halvtimme sedan. idag var jag då med syster och fick mina presenter, en väska och fyra armband tack så mycket :) var och fika lite vid domkyrkan sedan stack vi och köpte glas till henne. mötte upp manda i stan och hon följde mig till jobbet tack gumman (L) jobba lite och sedan träffa manda igen, åt pizza mums! mötte upp Tilda och linn också, sen på hållplatsen träffade vi Diddi och Anya (L) mysig dag idag ändå :)

tog ju med mig kameran men tror ni att jag tog kort? självklart inte. men imorgon om jag kommer ihåg så ska jag ta kort på väskan och jackan som jag har fått (a)

nej men nu blir det sängen för mig, ska upp vid sju imorgon. Jobba 8 imorgon och kanske slutar 4, jag vet inte ännu!

Godnatt!

 

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0