S' en tyst stund

Godmorgon på er eller vad man ska säga :*

Pappa väckte mig vid halv tio och fråga om jag skulle följa med till Lerum och handla skor till Niklas.. Mitt svar blev att vända på mig och lägga kudden över huvudet haha! Men efter de hade gått gick jag upp och hoppa in i duschen och käkade frukost. Sedan ringde jag bästis och pratade lite med henne :) Hon ska även ringa snart igen. Idag har jag inga direkta planer, kanske åker hem till Göteborg ikväll men det är inte säkert, men tror jag får det eftersom jag har varit hos pappa två helger i rad nu :)

Igår var det ju skola, började 8.15 med engelska.. hade engelskaförhör, kunde ganska mycket så jag hoppas att jag får bra :) sedan hade vi datakunskap, jösses hade det bara i femton minuter och egentligen skulle vi ha de i en timme. men om vi kunde allting fick vi gå, så jag och jennie stack till donken och käka lite. Efter ett tag hade vi matte, usch hatar verkligen matte.. och sista lektionen hade vi gympa, först var alla helt förvirrade men sedan kunde iaf lektionen börja och självklart klantar jag mig det första jag gör genom att ramla så alla i klassen skrattar :$

men jag skriver mer sedan :)

ha en underbar dag!

/ säändr


Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0