S' you're beautiful

Godmorgon bloggen :)

Nu har jag precis kommit hem ifrån mandas skola, hon började redan klockan 8 och jag börjar 20 över 10 så jag passade på att komma dit när hon hade rast :) Idag så slutar jag vid halv 3, 3 och då hämtar Lenny upp mig vid skolan för att vi ska hämta mig älskade moppe! Så nu har min moppe fått lite nya saker som har varit söndriga och det har gått på ungefär 800 kr...

Idag har inte vi några vanliga lektioner, för vi ska ha något tema som heter "Ung idag", vet inte riktigt vad vi ska göra men vi ska iaf kolla på film :)

Men jag skriver senare när jag har kommit hem :*

Ha en bra dag

/ säändr















Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0