s' 11/4-10

Godmorgon!
Har varit vaken i kanske en timme nu, för jag skulle ju passa min lillebror som jag fortfarande gör.. Vi har ätit lite och han har hjälpt mig att ta fram mitt smink haha.. Nu leker han Star Wars och jag sitter här och kollar lite :)
Igår kväll tittade jag på El Clasico, Real Madrid - Barcelona & mitt favorit lag (Barca) vann med 2-0!! Riktigt gött..

Min lillebror sjunger "taxi kurir 27 27 27" och "växeln hallå hallå hallå, koppla mig till 22", asså vad får han allt ifrån?? Hur kommer man ens på dessa låtar? haha, 3 år och har bättre ordförråd än mig ibland ;)

HAHA nu skrek han "Sandra sandra är så cool!", ni ska bara se honom ;)



/ säändr


Kommentarer:
Skrivet av iiissa♥

söt bild :P

[ps, har du lust o rösta på mej som veckaans blogg? det gör du här: http://astamarie.blogg.se/2010/april/finalisterna.html#comment , jag är nummer 3 :) o förlåt om du stör dej på reklam!]

DATUM: 2010-04-11 | TID: 15:23:25
URL: http://iiissasplace.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0