s' bara massa äckligt plugg.

hej på er.
har suttit och pluggat engelska i en timme nu. Ska ha prov imorgon, kan nästan allting som tur är :)
har även hunnit vara på gymmet idag också, var där ganska länge idag, kände att jag behövde det!
så jag har varit riktigt duktig idag faktiskt, både pluggat och gymmat, annars brukar jag bara orka med en av sakerna haha!  nej men jag har faktiskt tänkt att börja gymma 3-4 dagar i veckan nu, så någonstans måste man ju börja..
ska strax börja plugga lite svenska igen (tog en kort paus..), ska ha läst ut en bok tills på tisdag och jag har knappt börjat, så blir att läsa lite. så gissa vad jag ska göra imorgon? Jo plugga, både på arbetsmiljö och svenskan.. usch säger jag bara..
nej men kanske borde plugga nu så jag kan sova? :)
hörs imorgon!
ett lov hade inte suttit fel..
/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0