s' imorgon är det fredag!

har inte gjort så mycket idag faktiskt.. skulle egentligen pluggat men blev inte alls mycket utav det, riktigt bra gjort med tanke på att jag har prov imorgon. men det fixar sig alltid! :) ska nog plugga lite innan jag går och lägger mig och sen pluggar jag innan provet, superbra (Y)
aja, skit samma. till helgen vet jag inte riktigt vad som händer, har inga direkta planer faktiskt. får väl ta en dag i taget ;)
och imorgon blir det att gymma! riktigt skönt, för jag får bort alla mina tankar osv + att jag känner mig lugnare efter jag har tränat, att jag inte blir lika lätt arg osv. För jag kan faktiskt känna det om jag inte har gymmat på några dagar så blir jag riktigt arg för ingenting, för jag vet att jag behöver träna och har saknat det så mycket..
kanske borde börja träna fler dagar i veckan? :) hade nog varit bra för mig och för mina vänner..
nej men jag kanske borde träna kanske 3-4 dagar istället för 2 dagar? för jag blir typ "rastlös" om jag inte tränar.. kanske ska träna ensam på söndag? ;)
nog pratat om träningar..
ska borde börja plugga lite och sedan sova?
Godnatt på er..
min lillebrors brandbil som han ville att jag skulle ta kort på :)
/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0