s' nationella imorgon

har haft fullt upp hela dagen idag, först blev det då skolan sedan var det att vänta på Carro som var seg (!!) :D
efter det blev det att åka hem till henne en snabbis för att vi var lite hungriga och efter det blev det stallet!
tyckte att det gick bra faktiskt, fastän det var ett tag sedan jag var där, men jag lär nog ha ont i mina ben/armar imorgon!!
på tal om imorgon! imorgon börjar jag skoldagen med nationella i engelska, undra hur det kommer att gå? aja får väl hoppas på det bästa.. sedan är det skola fram till tio över två och sedan blir det att åka och möta upp min kusin i Mölndal, hon ska fixa en sak på mig. tänker inte avslöja mer för kommer upp bilder på det imorgon antagligen ;)
nej nu har jag faktiskt tänkt att sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon..
några av alla 40 som carro tog på mig idag :)
har fötterna lite konstigt på vissa, vet inte riktigt vad jag gör!

/ säändr

Kommentarer:
Skrivet av C

Hahah :D <3

DATUM: 2010-04-28 | TID: 12:32:22
URL: http://caroliinelindblom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0