s' så många frågor

är helt förvirrad, jag vet aldrig vad jag vill och känner.
tittar upp och försöker tänka vad jag vill göra med allting. inte ens mina egna tankar kan hjälpa mig att besluta något.
jag har lärt mig att gråt inte behövs för att vara sårad, man kan vara det oavsett hur glad man än är. att bli sårad är något alla blir någon gång i sitt liv, det är hemskt att bli det men tyvärr så blir många det.
många säger att tiden läker alla sår, men jag undrar om det verkligen gör det. vissa sår finns fortfarande kvar i hjärtat, som inte går att läka.
så många frågor, så lite svar. alla dessa tankar bara snurrar runt och man tror att man blir galen.
oavsett vad som än händer med oss så kommer du fortfarande vara min första kärlek och den kärleken kommer jag bära med mig, för jag har lärt mig så jävla mycket av den.
/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0