s' i skolan

hejhej :)
just nu sitter jag i ett klassrum och ska väntar på lektion! vi ska titta på en film Solbacken heter den! :) vi har redan tittat på den första delen och så ville min klass se på andra delen så då blir det andra delen idag ;)
efter denna lektion har vi gympa, och vi ska tydligen göra någon hinderbana, hum undra hur det kommer gå? :P
slutar dock halv 4 vilket är riktigt segt på en fredag, men vi har två långa lektioner som är på 1 timme och 40 minuter och det är verkligen hemskt :( usch för det!!
mycket vacker bild på mig för bara några minuter sedan ;) hahaha riktigt sööt! :D
/ säändr

Kommentarer:
Skrivet av PsychoBlonde

idag har jag varit och shoppat lite julklappar :D sj då?

DATUM: 2010-12-13 | TID: 23:35:17
URL: http://psychoblondie.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0