s' min helg.

Tänkte berätta om min helg :)
Fredag - var hemma hos manda, titta på IDOL och sedan bara tog det lugnt :)
Lördag - Gick upp tidigt för att möta upp min syster vid brunns, sedan tog vi oss ut till Mölndal för att hjälpa vår kusin att flytta :) Vi var där till runt 5, min kusins pojkvän körde hem oss. På kvällen tog jag det bara lugnt.
Söndag - Gick upp vid 12 för att mamma skulle köra mig till stallet.. Det var riktigt mysigt att rida ut nu när det var fint väder! :) Tog lite bilder på hästarna när de var i hagen (kanske kommer ut på bloggen, beroende på om jag hittar min mobil sladd!) Sedan träffade jag manda och nu sitter jag här och ska strax sova! :)
Detta gjorde Minnah sjukt bra!

Godnatt!
/ säändr

Kommentarer:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas endast för oss)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0